Spørsmål og svar

 

Vi opplever ofte at folk har spørsmål om de tjenestene vi utfører og betingelsene rundt disse. Av den grunn har vi plukket ut de mest vanlige spørsmålene vi får litt lengre ned på denne nettsiden.

Finner du ikke svar på ditt spørsmål, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss!

Ring oss gjerne på telefonnummer 98 41 98 98  
eller benytt vårt kontaktskjema.

 

Generelle spørsmål:

 

1. Utfører dere tjenester for privatpersoner?

Ja, det gjør vi. 

 

2. Kan jeg få betale med faktura?

Store bedrifter og off. etater får alltid faktura fra oss. Små bedrifter og private kan, etter en nærmere vurdering, få faktura. Hvis kredittvurderingen skulle vise seg å ikke være godkjent, kan det betales med kort (Bankaxept) eller kontant. Det gis da kvittering på stedet og du får tilsendt en kontantfaktura første virkedag etter betalingen er mottatt.

 

3. Hva er en kontantfaktura? 

En kontantfaktura er en ordinær faktura, med den forskjellen at beløpet allerede er betalt. Derfor er beløpet på kontantfakturaen kr. 0,- Kontantfakturaen er din bekreftelse på at tjenesten du har kjøpt er hvit!

 

4. Kan dere komme på befaring for å gi meg et pristilbud?

Ja, det kan vi. Vi er ofte på befaringer, slik at de som ønsker det kan få en fast og forutsigbar pris å forholde seg til. Innenfor hele Oslo og visse deler av Akershus, er befaringen til og med gratis!

 

5. Forplikter jeg meg til å bruke dere hvis dere har vært på befaring hos meg?

Nei. Våre befaringer er både gratis og uforpliktende.       

   

Spørsmål om våre tjenester:

  

1. Jeg har en del avfall jeg må kvitte meg med. Tar dere imot hvitevarer og andre elektriske artikler?   

Ja, det gjør vi. De fleste firmaer som leier ut containere tar som regel ikke imot hvitevarer, malingsrester o.l., men det gjør vi. Vi tar imot det meste av avfall, bortsett fra matavfall og enkelte farlige stoffer. Ta kontakt med oss dersom du er i tvil om ditt avfall tilhører en av disse kategoriene.

 

2. Må jeg bære ut avfallet selv eller kan dere gjøre det?

Vi bærer gjerne avfallet for deg, enten det er fra bakkeplan eller 5. etasje uten heis.  

 

3. Jeg vurderer å leie inn renholder til rengjøring hver 14. dag. Kan dere hjelpe meg med det?

Vi har spesialisert oss på alt fra små til store enkeltoppdrag innen rengjøring. Det vil si at vi i utgangspunktet ikke påtar oss regelmessige små rengjøringsoppdrag. Regelmessige oppdrag kan likevel utføres etter nærmere avtale. Kontakt oss for mer informasjon!

 

4. Jeg har tenkt til å renovere/pusse opp badet mitt. Gjør dere dette?

 Vi totalrenoverer dessverre ikke bad. Vi monterer gjerne baderomsmøbler, baderomsbeslag, belysning og lignende, og kan i den forbindelse stille med rørlegger og elektriker for tilkobling av vann og strøm. 

 

5. Jeg har en del småting som jeg skulle ha fått fikset hjemme, blant annet å reparere en kjøkkenskuff og montere noen gardinstenger. Kan dere hjelpe meg?

Ja, det kan vi. Vi har dyktige håndverkere og altmuligmenn som gjerne reparerer og monterer alt fra smått til stort.

 

6. Kan dere legge nytt parkettgulv for meg?

Ja, det kan vi. Vi har lang erfaring innen gulv, og kan legge parkett, laminat, vegg-til-vegg teppe, male tregulv m.m.

 

7. Jeg har oppdaget fukt og mugg på soverommet mitt. Kan dere ta en befaring og gi meg et pristilbud for å utbedre dette?

Vi tilbyr dessverre ikke tjenester innen fukt, mugg, sopp osv. Da anbefaler vi at du tar kontakt med et firma som har spesialisert seg og har fagekspertise innen området.

 

8. Kan dere bytte ut kjøkkenet mitt? 

Ja, vi hjelper deg gjerne med å bytte kjøkken. Vi har også rørleggere og elektrikere som kan ta seg av alt nødvendig rør- og el.arbeid.     

 

Hva slags forberedelser bør vi gjøre før flyttingen? 

Vi har viet en egen side til dette temaet - Råd og tips om flytting, som du finner her. 

 

 

Finner du ikke svar på ditt spørsmål?

Ring oss gjerne på telefonnummer 98 41 98 98